İletişime Geç

Ofis

Villa

Konut

Son Araman (“beylikdüzü” Tüm ilanlar Satılık Ev)

Fırsat Projeleri
eEtrolife

Kıbrıs'ta Ayrıcalıklı Bir Yaşam

Kıbrıs'ta %35 peşinat ve 47 ay vade avantajıyla 236.000 Sterlinden başlayan fiyatlarla ev sahibi olun, yatırımınız size 10 yılda geri dönsün, döviz bazında yüksek kira avantajından faydalanın

Riverside Life Residence

Riverside Life Residence Noyanlar inşaat tarafından İskele Longbeach bölgesinde inşaa edilen 820 konutlu daire projesidir.

eEtrolife

Courtyard Platinum

Kıbrıs'ta %35 peşinat 47 ay vade avantajıyla 109.000 Sterlin'den başlayan fiyatlarla kolayca ev sahibi olun, döviz bazında yüksek kira getirili yatırım fırsatını kaçırmayın

Projenizi gönderin Ücretsiz olarak yayınlayalım. Hemen Başla
Querencia

Kıbrıs'ta Ayrıcalıklı Bir Yaşam

Küçük Erenköy plajına birkaç adım mesafede, Kıbrıs Girne'de Cyprus Construction imzasıyla yükseliyor

Fırsatı Hemen Yakala sag

E-Sunum Hizmeti Verdiğimiz Projeler

E Sunum

Projede Frısat E-Sunumlar hakkında daha fazla proje ve bilgi almak için

Detaylı Bilgi Al sag

Asrın Konakları'nda %20 Kar Garantisi!

Kuran Yapı A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kuran, Asrın Konakları Marina projesinde ev sahiplerine %20 oranında kar garantisi sunduklarını ifade etti.

24.06.2019 - Pazartesi

Kuran Yapı A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kuran, Beylikdüzü Yakuplu-West İstanbul Marina bölgesinde yükselen Asrın Konakları Marina projesiyle ilgili detayları projedefirsat.com’a aktardı.

“Bodrum’u İstanbul’a Getirdik”

Kuran Yapı A.Ş. hakkında bilgi veren Hüseyin Kuran, şunları söyledi: “Kuran Yapı A.Ş. şimdiye kadar 508 bin metrekare kapalı alan iş bitirmesi olan 32 senelik bir inşaat firması. Özellikle Beylikdüzü bölgesinde ve İstanbul’un çeşitli lokasyonlarında inşaatları bitirilmiş projelerimiz var. En son, İstanbul’un en hızlı değerlenen bölgelerinden olan Beylikdüzü bölgesinde 57 adet denize sıfır villa projemizi hayata geçirdik. Her zaman sloganımız, “Bodrum’u İstanbul’da yaşamak” oldu. Projemize Bodrum havası verdik. Mavi bir deniz, beyaz villalarımız ve dört renkten oluşan bahçelerimiz var. Bodrum’u İstnbul’a getirdik ve seçkin ailelerimizle beraber bu güzelliği 365 gün tatil tadında yaşamaya başladık.”

Asrın Konakları Marina projesinin detaylarını aktaran Kuran, şöyle konuştu: “Burada 3 tip villamız var. 200 metrekarelik dublekslerimiz var. Çatı ve bahçe dublekslerimiz var. Projemizin bir özelliği çatı dublekslerde de bahçe olması. Evlerin dışında 90 ila 130 metrekare de bahçelerimiz var. Her biri 350 metrekarelik ikiz villalarımız var. 375 metrekare ile 420 metrekare arası değişen müstakil villalarımız var. Bunların da bahçe alanları 240 ile 250 metrekare arasında değişiyor.”

Marinaya Saniyeler İçinde Ulaşacaksınız

Projenin öne çıkan özelliklerinden bahseden Kuran, “İstanbul’da ve büyük şehirlerde net-brüt farkı %30’dan başlar, bizim villalarımızda net-brüt farkı %18’dir. 100 metrekare villa aldığınız zaman 82 metrekare süpürülebilir alan almış oluyorsunuz. İnsanlar net brüt farkının az olduğu projelerde aldıklarında aldıkları ev çok daha uygun fiyata geliyor. İkinci büyük özelliğimiz ise, marina bölgesi içindeki yürüyerek denize inilen tek proje olmamız. Villalarda oturanlar yürüyerek bir dakika içinde plaja ve denize varabiliyorlar. Oradan da isteyenler 30 saniye içinde marinaya yürüyerek geçebiliyor. Marina bölgesi içinde bu lüksü sunan tek projeyiz.” Dedi.

%20 Karla İade Garantisi

Projede sattıkları villaları %20 kar garantisi ile müşteriden tekrar alabileceklerini belirten Kuran, kampanyanın detaylarını şöyle anlattı: “Firmamızın başlattığı ve Türkiye’de ilk kez bizim yaptığımız bir kampanyamız var. Kuran Yapı A.Ş.’den gayrimenkul alan kimseye zarar ettirmiyoruz. Asrın Konakları Marina projemizde tüm yatırımcılara istedikleri takdirde 18 ay sonra geri satım garantisi veriyoruz. Bu garantiyi de noterden veriyoruz. Müşterimiz isterse 18 ay sonra %20 yüksek fiyata müşteriden 2 iş günü içerisinde ona sattığımız villayı geri alma garantisi veriyoruz. Piyasa ne olursa olsun projemizin en az %20 kar garantisi var.”

Fiyatlar Ne Kadar?

Asrın Konakları Marina projesinin konut fiyatlarını aktaran Hüseyin Kuran, “200 metrekarelik dublekslerimiz 2 milyon 450 bin lira ile 2 milyon 600 bin lira aralığında. İkiz villalarımız ise 3 milyon 850 bin lira ile 4 milyon 150 bin lira arasında değişiyor. Müstakillerimiz ise 4 milyon 200 bin liradan başlayıp 5 milyon 250 bin liraya kadar değişen fiyat aralığında.” Dedi.

Projedefırsat’a Özel %15 İndirim!

Yalnızca Projedefırsat’a özel indirim kampanyası yaptıklarını söyleyen Kuran, ödeme seçenekleri ile ilgili şunları söyledi: “Projedefırsat web sitesine özel %15 indirim yapıyoruz. Liste fiyatı üzerinden %3-4 arası indirimimiz vardı zaten; fakat Projedefırsat’a güveniyoruz ve ilk iki villa için liste fiyatı üzerinden %15 indirim koyduk. Bununla birlikte %15 indirime ek olarak %30 peşin, gerisini faizsiz bir şekilde 24 ay vadeye bölerek yatırımcının hem uygun fiyata almasını hem de ödeme yaparken yorulmamasını sağlıyoruz.”

Birinci Sınıf Yaşam

Villaların iç mimarisinde kullanılan ürünlerden de bahseden Hüseyin Kuran, şunları aktardı: “Kullandığımız tüm iç dekorasyon malzemeleri birinci sınıf. Tüm banyolarımızda seramik olarak Vitra’yı kullandık. Mutfaklarda dünya markalarından olan Teka’yı kullandık. Mermerlerde Emperador mermer kullandık. Doğramalarda %10 izolasyonlu Egepen’in yeni serisini kullandık. Panjurlarda yine Egepen Panjur kullandık. Mutfak tezgahlarında yanmaz, çizilmez, mikrop kapmaz özel taş kullandık. Bütün ahşaplarımız hatta süpürgeliklerimiz bile lake doğramadır. Bir de şu özelliği var her bir villanın: hiçbir bodrum kat, kapalı bodrum kat değil. Her bodrum katın cephesi muhakkak açık ve önlerinde bahçe var. Farklı bir mimari proje uyguladık burada. Çift salon yaptık. Villalarımız en az 5 odalı, 4 banyolu ve çift mutfaklı. En büyük özelliği de, hangi villada olursanız olun, bir dakika içinde deniz kenarında yürüyebiliyorsunuz.”

BİLGİ ALMAK İÇİN FORMU DOLDURUNUZ
KVKK politikasını okudum, kabul ediyorum. Kişisel Verilerin Korunması Politikası için tıklayınız.
Bilgilendirme metnini okudum. Kampanyalardan telefon ve mail ile haberdar olmak istiyorum.
Emlak Editörü
Gayrimenkul Sektörüyle ilgili 8 yılı aşkın süredir emlak haberleri hakkında bilgiler sunuyor.