İletişime Geç

Ofis

Villa

Konut

Son Araman (“beylikdüzü” Tüm ilanlar Satılık Ev)

Fırsat Projeleri
eEtrolife

Kıbrıs'ta Ayrıcalıklı Bir Yaşam

Kıbrıs'ta %35 peşinat ve 47 ay vade avantajıyla 236.000 Sterlinden başlayan fiyatlarla ev sahibi olun, yatırımınız size 10 yılda geri dönsün, döviz bazında yüksek kira avantajından faydalanın

Riverside Life Residence

Riverside Life Residence Noyanlar inşaat tarafından İskele Longbeach bölgesinde inşaa edilen 820 konutlu daire projesidir.

eEtrolife

Courtyard Platinum

Kıbrıs'ta %35 peşinat 47 ay vade avantajıyla 109.000 Sterlin'den başlayan fiyatlarla kolayca ev sahibi olun, döviz bazında yüksek kira getirili yatırım fırsatını kaçırmayın

Projenizi gönderin Ücretsiz olarak yayınlayalım. Hemen Başla
Querencia

Kıbrıs'ta Ayrıcalıklı Bir Yaşam

Küçük Erenköy plajına birkaç adım mesafede, Kıbrıs Girne'de Cyprus Construction imzasıyla yükseliyor

Fırsatı Hemen Yakala sag

E-Sunum Hizmeti Verdiğimiz Projeler

E Sunum

Projede Frısat E-Sunumlar hakkında daha fazla proje ve bilgi almak için

Detaylı Bilgi Al sag

"Sianji Residence 12 Ay Boyunca 5 Yıldızlı Yaşam Sunuyor”

Sianji Group Başkanı Recai Çakır, Bodrum’da yükselen Sianji Residence projesinin konsepti ile ilgili detayları projedefirsat.com ile paylaştı. Projede yılın 12 ayı boyunca aktif bir yaşamın olacağını vurgulayan Çakır, Sianji Residence projesinden konut sahibi olacakları bekleyen fırsatları aktardı. İşte detaylar...

20.04.2018 - Cuma

Babil’in Asma Bahçeleri’nden İlham Alındı

Sianji Residence projesinde uyguladıkları özel mimaride Babil’in Asma Bahçeleri’nden ilham aldıklarını belirten Sianji Group Başkanı Recai Çakır, projenin ortaya çıkış süresi ile ilgili şunları söyledi: “Bu sene benim turizm işletmesinde 30. Yılım ama Sianji Otelimizde de 10. Yılı kutluyoruz. İnşaat sektöründe bir hamle oldu, 2005-2006 yıllarında. Çok ciddi bir akını oldu yabancıların Türkiye’ye. Onların 12 ay kullanamayıp, 1-2 ay kullanıp geri kalanda da boş kalmaması için bir proje ürettik. Daha çok yabancılara yönelikti. Genelde yapılan projelerde ilk sıralar değerli olur, diğerleri çok değerli olmaz. Biz öyle bir setleme yaparak, birinin bahçesi diğerinin çatısı olarak bütün hepsine deniz göstermek istedik. İsmini de projenin bir konsept oluşması için Babil’in Asma Bahçeleri’ne benzettik ve dünyanın 7 harikasından biri olan Babil’in Asma Bahçeleri’nden esinlenerek önde 23 odalı bir butik otel, arkasında da 100 küsur tane rezidans ve villalar yaptık.”

12 Boyunca Aktif Yaşam

Yılın 12 ayı boyunca aktif bir hayatın olacağını vurgulayan Çakır, şöyle devam etti: “Bizim konseptimizin içerisinde sağlık konsepti olduğu için, insanların bir evde bulması gereken her malzemeyi anahtar teslim veriyoruz rezidanslarda. Bunu verirken de 12 ay yaşayacak bir sistem kurmamız lazım. Biz böylece oteli 12 ay nasıl yaşatırız? Diye müthiş bir üç bin metrekarelik SPA yaptık. 3 tane kapalı yüzme havuzu yaptık. Bu yetmedi, “12 ay boyunca Bodrum’un güzel oksijeni, güzel havası, güzel ikliminde dileyen 12 ay yaşasın, dileyen 2-3 ay yaşasın, dileyen birkaç hafta tatil yapsın, geri kalanında evleri ona para kazandırsın” modelini düşündük. Aynen o düşündüğümüz projeyi de uyguladık. Türkiye’de ilk, Well Being olarak sağlık oteli, anti-aging olan, kendini yenilemek isteyenlere sağlık paketleri koyduk. Oda kahvaltı alabildikleri gibi, rezidanslarında yemek de pişirebiliyorlar. Ya da gelmedikleri dönemde bize veriyorlar, otel odası olarak onları işletiyoruz. Yüzde 75’ini kar marjı olarak o insanlara veriyoruz.”

Hem Oturum Hem Yatırım: 1 Taşla 4 Kuş!

“Bizden rezidans alan insanlar gerçek rezidans hizmeti alıyorlar.” Diyen Recai Çakır Sianji Residence’de ev sahiplerini konforlu bir yaşamın ve yüksek yatırım fırsatının beklediği belirterek şöyle konuştu: “Kapıda vale karşılıyor, bellboy eşyalarını odasına götürüyor. Odaya geldiği zaman zaten 12 ay yaşayabileceği havludan bornoza, çataldan bıçağa her şey hazır, sadece giysilerini alıp geliyor. 1 hafta sonra işi çıkıyor, dönüyor. Eşyaları kalabiliyor, biz onları toplayıp kenara alabiliyoruz, odasını başkasına işletmeye verebiliyoruz. Böylece kendi evde yokken hem  bakım-onarımla uğraşmıyor, hem evi para kazanıyor, hem de, aidatı nasıl ödeyeceğim, kışın eve nasıl bakacağım, güvenliği nasıl sağlayacağım diye hiçbir şey düşünmüyor. Dolayısıyla bunun yanında bir taşla 4 kuş vurmuş oluyorlar. Evi her yerde alırsınız ama 5 yıldızlı bir otelin içerisinde hizmetlerden faydalanarak alıyorsunuz. Teknik servis ve evin bakım-onarım diye bir derdiniz yok, bunu otel sizin adınıza yapıyor zaten. Bir de ev, gelmediğiniz zaman size para kazandırıyor.”

Yüzde 20 İndirim Fırsatı

Sianji Residence projesinde yeni bir ödeme kampanyası yaptıklarını belirten Recai Çakır, sözlerini şöyle tamamladı: “Şu an bir kampanya yaptık, dövizin bu kadar yükselmesinden dolayı yüzde 20 döviz bazında indirim yaptık. Bu kampanya dahilinde 12 villayla 5 tane de ön tarafta dairemiz var, onları satışa sunduk. Yirmiydi bunun toplamı, üçünü sattık bu dönemde. Yeni başladı bu kampanya, birkaç haftalık, çok taze.”

Emlak Editörü
Gayrimenkul Sektörüyle ilgili 8 yılı aşkın süredir emlak haberleri hakkında bilgiler sunuyor.